koncert

Kamil Bednarek i Star Guard Muffin


Onet anonsował te zdjęcia jako „Pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa Star Guard Muffin”. Gruba w tym przesada – z sesją to nie miało wiele wspólnego. Zleceniodawca potrzebował zdjęć, którymi można by ilustrować newsy i teksty dotyczące Kamila Bednarka i jego formacji. A że nie miał takich, to umówiłem się z zespołem przed jednym z warszawskich koncertów i…

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.


Zdjęcia powstały przy zastanym świetle między próbą dźwięku a koncertem w Palladium w stycnziu 2011. Poprosiłem tylko oświetleniowca o więcej białego na scenę. I tyle. Na całą „sesję” miałem 3, może 4 minuty. Za chwilę odwierono klub i wpuszczano publikę… Dłużej trwało wydzwanianie do menadżera SGM i załatwianie tematu niż samo fotografowanie. Jednak najważniejsze w tym wszystkim było… testowanie Nikona. Jeszcze nie takiego, jakiego sobie upatrzyłem, ale już blisko…

3 thoughts on “Kamil Bednarek i Star Guard Muffin

  1. No pięknie, jak grali u nas w Bytomiu to nie miałem niestety takiego luzu jak ty, na dotatek było ciemno jak w d*** a tak się cieszyłem że będę mieć „gwiazdę” w portfolio hahaha

Skomentuj

