koncert / txt

Rozliczam się z Fryderyków


Zanim rozliczę się z tegorocznych Fryderyków to wyjaśnię skąd takie zdjęcia. Pierwotnie miałem ich nie robić, ale trzeba było kogoś zastąpić. To zabrałem ze sobą sprzęt i wio. Na miejscu (mogąc fotografować całą, tzw. Galę) polazłem pod scenę… patrzę, wolne miejsce w pierwszym rzędzie… to siadam. Lepsze to niż tkwienie cały czas pod ścianą.

I tak, nie mogąc ruszać się z miejsca (kamery, kamery, kamery…) wytrwałem do końca części poświęconej muzyce rozrywkowej. A mogłem być na koncercie Luxtorpedy…

Typowałem. Rok temu poszło mi całkiem zacnie. W tym nieco gorzej. Poniżej szczegółowe rozliczenie.

This slideshow requires JavaScript.

Piosenka roku – Acid Drinkers – „Love Shack” – trafiony
Wideoklip roku – Ania Dąbrowska „Bang Bang” – pudło (typowałem Behemotha)
Grupa roku – Acid Drinkers – pudło (typowałem Comę)
Wokalista roku – Kuba Badach – znów pudło (typowałem Pasiecznego)
Wokalistka Roku – Monika Brodka – trafiony
Fonograficzny Debiut Roku – Tres.b – trafiony
Album Roku Pop – „Granda” Brodki – pudło (stawiałem na Smolika)
Album Roku Muzyka Alternatywna – „Męskie Granie” – trafiony
Album Roku Hip-Hop/R’n’B/Reggae – Abradab „Abradabing” – trafiony
Album Roku Muzyka Klubowa i Elektroniczna – Novika „Lovefinder” – trafiony
Album Roku Metal – Acid Drinkers – pudło (typowałem Corruption)
Album Roku Blues – Irek Dudek „Bluesy” – trafiony
Album Roku Rock – Dezerter „Prawo do bycia idiotą” – pudło (stawiałem na Kim Nowak)
Album Roku Oryginalna Ścieżka Dźwiękowa – Możdżer „Kaczmarek by Możdżer” – pudło (stawiałem na Daniela Blooma)
Album Roku Piosenka Poetycka – „Fabryka Klamek” Turnaua – pudło (typowałem „SkąDokąd” Raz Dwa Trzy)
Album Roku Folk/Muzyka Świata – Dagadana – pudło (stawiałem na Martynę Jakubowicz)
Najlepszy Album Zagraniczny – Kings of Leon – znów pudło (stawiałem na Sade)
Kompozytor Roku – Seweryn Krajewski – trafiony
Autor Roku – Wojciech Młynarski – pudło (miał dostać Adam Nowak)
Najlepsza Oprawa Graficzna Albumu – Acid Drinkers – pudło (stawiałem na Cmix Kukulska/Dąbrówka)
Produkcja Muzyczna Roku – Monika Brodka – też pudło (stawiałem na album Ani Dąbrowskiej)
Jazzowy Album Roku – Adam Pierończyk „Komeda – The Innocent Sorcerer” – trafiony.

Obstawiałem w 22 kategoriach, trafiłem 9. Nie ma biedy. Maturę pewnie bym zdał ;)

Skomentuj

