reklama / txt

Nergal – tylko szpik, religia i Doda?


Wczoraj u Lisa, wcześniej u Najsztuba i pewnie jeszcze Bóg wie gdzie… Ciągle o wierze, chorobie, walce z nią i zwyciężaniu…

Właśnie wróciłem z wywiadu z Nergalem. Nie mogłem nie zapytać, czy wywiady to aby nie element jakiejś autoterapii? Rozliczania się z samym sobą czy jeszcze coś innego? No i zaczęło się. Zarejestrowaliśmy ze 40 minut rozmowy.

Niebawem na łamach CGM.pl dowiecie się, czy skrót to Codzienna Gazeta Muzycza czy Codzienna Gazeta Medyczna.

Dziś Adama rozpoznaje każdy paparazzi. A pamiętam jeszcze dwa lata temu, jak na gali Fryderyków dopadła go ekipa z TVP i próbuje zarejestrować wypowiedź z… Titusem.

– Chyba pomyliłeś mnie z kimś…
– Oj, nie, przecież Acid Drinkers…
– … nie jestem, kurwa, Titusem
– yyyy, nie?

Przypomniałem mu tę sytuację. Pamiętał. Szkoda, że kamera już nie pracowała.

2 thoughts on “Nergal – tylko szpik, religia i Doda?

  1. czuję że to bedzie dobry wywiad, nareszcie o MUZYCE, mam nadzieję, nie o żadnej dodzie srodzie i białaczce – sorry ale negatywne rzeczy lepiej gdzieś tam schowac i usunąc je, myślec i rozmawiac trylko o rzeczach pozytywnych i dobrych :)

Skomentuj

