festiwal / koncert

L.Stadt i Kamp! na Coke Live Fresh Noise 2011


L. Stadt po raz pierwszy zrobili na mnie tak duże wrażenie. Czyli bardzo duże. Ostatnio tylko „duże” zrobili na mnie podczas „Don’t Panic! We’re from Poland”, też w Palladium. Z formacji która trochę mnie drażniła, w jakiś tajemniczy sposób przedzierzgnęli się w zespół którego płyt zaczynam wyczekiwać. A fotografowanie Łukasza Lacha i spółki to całkiem przyjemna sprawa, pod warunkiem, że akceptuje się np.: robienie portretów muzykom w okularach przeciwsłonecznych. Kiedyś Łukasz opowiadając mi o mini-tourne po Stanach opowiadał mi o uwagach, jakie zebrali od zawodowych promotorów zza oceanu – zawsze powtarzała się taka – „nie zakładajcie ciemnych okularów na scenie”. Mnie to wisi. Ważne, że muza wchodzi. A Łukasza bez okularów mógłby jeszcze ktoś nie rozpoznać… ;)

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Kamp! to zupełnie inna bajka (muzycznie). Trochę zdziwiło mnie, że gwiazdy Coke Live Fresh Noise rozstawiono w kolejności Irena (laureat zeszłorocznej edycji) – L.Stad. – Kamp! – L.U.C., ale jak zobaczyłem, co w Palladium stało się podczas występu tego trio, to już przestałem mieć jakiekolwiek pytania. Ludność głosuje nogami, a to właśnie podczas koncertu Kamp! klub zapełnił się maksymalnie. I słusznie, bo to już taka formacja, o której można powiedzieć, że gra jak… Kamp! i nie trzeba nikomu wyjaśniać, że ich ulubionym artystą jest David Bowie, co to jest elektro, co to przesterowana gitara i czym było, a nie jest new romantic i którędy ciągnie się linia demarkacyjna za którą jest Krawtwerk. Jednym słowem – chłopaki dorobili się czegoś, o czym marzy wielu wykonawców.

One thought on “L.Stadt i Kamp! na Coke Live Fresh Noise 2011

Skomentuj

