festiwal / making of

Pozytywne Wibracje 2011 – zdjęcie zdjęcia


James Taylor na Pozytywnych Wibracjach w Białymstoku obchodził swoje 47. urodziny. W pewnym momencie na scenę wparował Staszek Trzciński z tortem dla jubilata. Po scenie kręciłem się i ja. Tak powstało to zdjęcie:

… a tak powstawało to zdjęcie (foto by Carmelova Ola – dziękuję):

One thought on “Pozytywne Wibracje 2011 – zdjęcie zdjęcia

  1. O, Artur. W tym roku też byłeś na Pozytywnych Wibracjach. Tak sądziłem, że się zjawisz. A mnie w tym roku ta impreza ominęła. Wyjazd za granicę. Mam nadzieję, że przyjemnie się pracowało i że było miło. No i że za rok również w Białymstoku odbędzie się Pozytywne Wibracje Festival. A Ty pewnie teraz trzaskasz migawką na „Przystanku Woodstock”. No to udanych zdjęć! :)

Skomentuj

