koncert

Myslovitz z Michałem Kowalonkiem


Wczoraj, po raz pierwszy w Warszawie zagrało Myslovitz z Michałem Kowalonkiem w składzie. Okazją były organizowane przez urząd Dni Śródmieścia. Nie wiem, ile kosztował ten koncert, pewnie stawki się specjalnie nie zmieniły, ale promocja wydarzenia była praktycznie zerowa. A szkoda. I gdyby nie lokalizacja (Skwer Hoovera), to pewnie pod sceną zebrałoby się ze 200, może 300 osób, bo tyle czekało pod sceną na koncert. Ale organizatorzy „Dni Śródmieścia” pewnie mają to gdzieś, skoro do „pani odpowiedzialnej w urzędzie” nie szło się przez kilka dni dodzwonić w sprawie zdjęć.. ;)

Sam koncert spoko. Czytałem relacje z wcześniejszych występów z Michałem w roli wokalisty i nieco się obawiałem, bo nie wszystkie były pochlebne. Nie wiem, czy to kwestia ogrania, ale Kowalonek fajnie wypełnił miejsce po Rojku. A i zespół jakiś taki… radośniejszy i jakby więcej frajdy ze wspólnego grania… Z drugiej strojny, ciekawe co ze Snowmanem?

Skomentuj

