festiwal

Wybrane klatki z Open’er 2012


Nie podejmuję się muzycznego podsumowania festiwalu, bo nawet jako zwykły uczestnik nie miałbym szansy zobaczyć wszystkiego co mnie interesowało (scen funkcjonujących równolegle było przecież siedem!). Czekałem na koncert The Kills i nie zawiodłem się. Alison Mosshart to kwintesencja kobiecości w rocku, a The Kills powinien otrzymać nagrodę fotografów, ex aquo z The Mars Volta. Justice, podobnie jak inne tego typu elektroniczne projekty zasłużyli na „zgniłą malinę” od braci foto. Dość trudnym wyzwaniem było fotografowanie koncertu Penderecki / Greenwood, zaś tacy wykonawcy jak Bon Iver czy Mumford & Sons „fotografowali się sami”. Lekko nie było np. na The Ting Tings (w ogóle na scenie namiotowej ciężko się pracowało), ale udało się. Na scenie World najbardziej przeszkadzała… ochrona, która bywała mądrzejsza od   przedstawicieli organizatora ;)

W poprzednim wpisie byli festiwalowicze, to teraz czas na wybrane klatki ze scen. Wybór oczywiście turbo subiektywny.

2 thoughts on “Wybrane klatki z Open’er 2012

  1. Ekstra! Jak co roku zdjęcia z Open’era mnie nie zawiodły. Z przyjemnością oglądnęłam wszystkie zdjęcia, które sprawiły, że emocje po festiwalu odżyły. Dzięki za świetne ujęcia i mam nadzieję, że za rok znów się spotkamy. Do zobaczenia.

Skomentuj

