festiwal

Red Hot Chili Peppers w Warszawie


Kalifornijskie Papryczki miały coś do załatwienia w Polsce. To coś, to zatarcie poczucia rozczarowania i niedosytu po poprzednim koncercie w Chorzowie. Sprawę udało się rozwiązać od ręki. Najpierw, w przeddzień koncertu dostaliśmy zdjęcia ze spaceru w Ogrodzie Saskim, później na kilka godzin przed występem Flea jeździł sobie na rowerze i pozował do zdjęć, by w finale fantastycznego koncertu wyjść na rękach na bisy ;) Obserwujac muzyków widać było, że tym razem atmosfera w zespole jest fenomenalna a granie sprawia im sporo radości. Relacji z koncertu w sieci jest pełno, więc nie będę się ścigał, z lepszymi od siebie.

Z pozostałych artystów Impact Festival, a widziałem wszystkich, największe wrażenie zrobili na mnie ci, na których najbardziej czekałem – Kasabian i I Blame Coco. Ciekawe, czy i jaka będzie druga edycja?

Zdjęcia znajdziecie na Onecie, o tu.

Polecam też lekturę komentarzy, choć wśród moich znajomych są tacy, którzy uważają, że nie powinno się ich czytać. Oto mój ulubiony z dziś:

~dzidzia: Najmłodziej wygląda ten gitarzysta John Frusciante choć wolałam go z długimi włosami.Jestem fanką tego zespołu i muszę przyznać, że on jeszcze najlepiej się trzyma.

One thought on “Red Hot Chili Peppers w Warszawie

  1. genialny koncert. Najlepsze show mojego życia chociaż jestem hip-hopowcem. Ale rhcp i taki koncert…to jakiś inny wymiar i poziom. Artyści przez duże A.

Skomentuj

