festiwal

Przystanek Woodstock 2012 – taka publika


Od kilku lat jeżdżę na Woodstock i pracuję w ekipie foto. Głównym zadaniem jest oczywiście dokumentowanie koncertów (pośrednio też zabezpieczenie materiału foto na potrzeby wydawanych DVD).

Zawsze jednak ciągnie mnie „w pole”, bo koncertów mam pod dostatkiem na co dzień. W tym roku też się urywałem na kilka godzin i spacerowałem sobie wśród morza ludzi. Trochę z wyrzutem sumienia. Dopiero po zakończeniu festiwalu, dowiedziałem się, że fotografie „z pola” z poprzedniego roku tak się spodobały w Fundacji, że w tym roku też liczyli, że przyniosę podobne. Te zeszłoroczne trafiły na pocztówki/widokówki. Można je było znaleźć w orkiestrowym sklepie. Od września znów mają być dostępne w necie. Co stanie się z tegorocznymi, nie wiem. Na razie trafiają tu.

Oto setka, która moim zdaniem najlepiej oddaje klimat Woodstocku. Będą jeszcze trzy galerie, ale już mniej obfite. „Deszcz” i obowiązkowe dla każdego fotografa „błotko”. Na końcu będzie jakiś mały making-of (czyli fotografie z backstage, produkcji i innych miejsc, do których zwykły festiwalowicz raczej dostępu nie ma). Zapraszam.

26 thoughts on “Przystanek Woodstock 2012 – taka publika

  1. Piękna galeria, widziałem już kilka z tych zdjęć wcześniej w sieci, co świadczy tylko i wyłącznie o Twojej profesjonalności i oku do fotografii, szkoda, że siebie nigdzie nie widze. :(

  2. Klimatycznie bez dwóch zdań…aż ciężko w to uwierzyć, że następny Woodstock dopiero za rok.

  3. wydaje mi się że robiłeś mi zdjęcie w koszulce micky mouse byłam powiedziałeś, że spodobała Ci się koszulka. Jeśli mam rację i to Ty robiłeś mi zdjęcie niezmiernie Cię proszę o kontakt:)

  4. Aż mi się płakać chce jak pomyślę że dopiero za rok zobaczę się z tymi wszystkimi pozytywnymi ludźmi :(
    A co o zdjęć to mega! Zazdroszczę tym co się załapali :>

  5. CYCKI! Super było, szkoda ze byłem tylko na The Darkness i na Sabaton ale to niestety nie ode mnie zależało… W przyszłym roku jade na cały Woodstock :)

  6. mmm WOODSTOCK.. co tu dużo mówić;] cudowny klimat,wspaniali i otwarci ludzie i wszyscy pijani;) jak dla mnie BOMBAA ;D xD

  7. świetne fotki :) zajefajny klimat, wszyscy wyluzowani na maksa! i wlasnie o to chodzi na Woodstoku :)

Skomentuj

