koncert

Finał Męskiego Grania w Trójce cz.1 – Marek Dyjak i Łąki Łan


Wszystkie letnie koncerty Męskiego Grania ominęły mnie szerokim łukiem… żałowałem najbardziej, że nie widziałem Marka Dyjaka, którego i postać i twórczość mocno mnie intrygowała. Nie dość, że męskograniowe (męskogranne?) zaległości udało się nadrobić, to i Dyjaka posłuchać i sfotografować. Króciutkim setem otwierał piątkowy koncert w Sali im A. Osieckiej w Trójce.

Dla kontrastu zaraz po Dyjaku scenę opanowali koledzy z Łąki Łan, tradycyjnie już zmieniając całą widownię w swój fanclub. Pozwoliłem sobie na małą bezczelność i zrobiłem se focie z Papro Dziadem w samym środku pieśni o łące.

W drugiej części będą: O.S.T.R i Kasia Nosowska (+goście).

Dyjak-01

Dyjak-02

Dyjak-03

Dyjak-04

Dyjak-05

Dyjak-06

Dyjak-07

Dyjak-08

LakiLan-01

LakiLan-02

LakiLan-03

LakiLan-04

LakiLan-05

LakiLan-06

LakiLan-07

LakiLan-08

LakiLan-09

LakiLan-10

LakiLan-11

LakiLan-12

LakiLan-13

LakiLan-14

LakiLan-15

LakiLan-16

LakiLan-17

LakiLan-18

LakiLan-19

LakiLan-20

LakiLan-21

LakiLan-22

LakiLan-23

LakiLan-24

LakiLan-25

 

 

One thought on “Finał Męskiego Grania w Trójce cz.1 – Marek Dyjak i Łąki Łan

Skomentuj

