festiwal

Open’er 2013


Cztery dni Open’era to w tym roku dokładnie 30 sfotografowanych koncertów (+ Rihanna dnia piątego, ale to się nie liczy). Wśród tych trzydziestu znalazły się koncerty które musiałem i które chciałem sfotografować. Absolutnie dwa najlepsze to Nick Cave i QOTSA. Blur nieco rozczarował. Editorsi nieco zaskoczyli (na plus). Tak muzycznie jaki i „wizualnie”, bo poprzednie ich występy, które pstrykałem do najbardziej fotogenicznych nie należały. Świetny koncert dali Magnificent Muttley (tym bardziej jestem dumny, bo triumfowali w Jarocinie, kiedy przewodniczyłem jury:)). Niesamowicie brzmiał koncert Heya, a przecież widziałem ich setki razy i na zrobienie na mnie wrażenia szans już wielkich nie mieli… Na ich tle występ NASa to jak słuchanie muzyki z telefonu w zatłoczonym metrze. Bardzo ciekawie i świeżo zabrzmiał set Kalibra 44,  Skubas niezmiennie perfekcyjnie i świetnie. Podobnie Kim Nowak, skopali dupy jak należało, choć takie tria powinny lepiej spisywać się pod namiotem lub w ogóle na jakiś małych klubowych scenach. Wyróżniłbym jeszcze koncert Matisyahu, bardzo mi się podobał.

Kompletnie na „nie” był męczący popis zniewieściałego Miguela (wanna be Lenny Kravitz?), a fenomenu Disclourse nie jestem w stanie skumać absolutnie. No i ich koncert był chyba najtrudniejszy do sfotografowania.

Jak zwykle podpisałem stosy umów, które w skrajnych przypadkach niemalże zakazywały nie tylko publikacji, ale i patrzenia na zdjęcia… więc zamiast zastanawiać się, co mi wolno pokazać tu, a czego nie, mam dla was mały secik zdjęć zawsze wdzięcznej i ładnej publiczności.

0_publika-01 0_publika-02 0_publika-03 0_publika-04 0_publika-05 0_publika-06 0_publika-07 0_publika-08 0_publika-09 0_publika-10 0_publika-11 0_publika-12 0_publika-13 0_publika-14 0_publika-15 0_publika-16 0_publika-17 0_publika-18 0_publika-19 0_publika-20 0_publika-21 0_publika-22 0_publika-23 0_publika-24 0_publika-25 0_publika-26 0_publika-27 0_publika-28 0_publika-29 0_publika-30 0_publika-31 0_publika-32 0_publika-33 0_publika-34 0_publika-35 0_publika-36 0_publika-37

One thought on “Open’er 2013

  1. Widziałam Pana w trakcie koncertu Magnificent Muttley i miałam nadzieję, że Pańskie zdjęcia własnie z ich występu gdzieś się pojawią… Szukam, szukam… I coś znaleźć nie mogę :/ Czy mógłby Pan podpowiedzieć gdzie je można zobaczyć (o ile w ogóle można)? Z góry dziękuję!

Skomentuj

