festiwal / making of

Woodstock 2013: 24 specjalne zdjęcia ;)


Jeśli byłeś na Woodstocku to być może zwróciłeś uwagę, że po (prawie) każdym koncercie (środkowym palcem pozdrawiam Kaiser Chiefs) nie tylko śpiewano dziękczynne „Sto lat” ale i zapraszano zespół do wspólnej foty na scenie z Jurkiem. W 24 przypadkach zdjęcie takie wykonać miałem ja. Zadanie dość karkołomne i stresujące.

Najpierw meldowałem się na scenie podczas bisów i cierpliwie czekałem do końca koncertu. Później, kiedy muzycy oszołomieni nieco chóralnym „Sto lat” chcieli już uciekać ze sceny należało ich wszystkich połapać i ustawić do zdjęcia. Czasem łapać trzeba było Jurka. W tym czasie technika już rzucała się do zwijania kabli, przepinania gratów i robił się niezły zamęt. Będąc w miejscu, w którym właściwie nie powinno mnie być pasowałem do sytuacji jak pięść do nosa. Czasu na zdjęcie miałem raptem kilka sekund. I musiało się udać, nie ma przebacz. Takie zdjęcie natychmiast przygotowywałem do druku i zanosiłem do „drukarni”. Ledwo zespół trafiał na backstage to dostawał do podpisania odbitkę, która trafi na aukcję podczas najbliższego Finału WOŚP oraz drugą, na pamiątkę. W tym czasie kolejny zespół na głównej scenie grał już czwarty czy piąty numer…

W tak szalony sposób powstały focie m.in.: Anthrax, Big Cyc, Danko Jones, Enter Shikari, Farben Lehre, Goorala z Zespołem Mazowsze, Happysad, Hunter, Emir Kusturica and No Smoking Orchestra (Emir uciekł i zdjęcie zostało wykonane później), Leningrad, Marii Peszek, SOJA oraz Ugly Kid Joe. Oto one:

PW_13_Artur_Rawicz_UKJ-1 PW_13_Artur_Rawicz_soja-1 PW_13_Artur_Rawicz_peszek-1 PW_13_Artur_Rawicz_leningrad-1 PW_13_Artur_Rawicz_kustu-1 PW_13_Artur_Rawicz_hunter-1 PW_13_Artur_Rawicz_happysad-1 PW_13_Artur_Rawicz_gooral-1 PW_13_Artur_Rawicz_farbenlehre-1 PW_13_Artur_Rawicz_enter shikari-1 PW_13_Artur_Rawicz_danko jones-1 PW_13_Artur_Rawicz_big cyc koniec-1 PW_13_Artur_Rawicz_anthrax-1

2 thoughts on “Woodstock 2013: 24 specjalne zdjęcia ;)

Skomentuj

